maandag, maart 06, 2006

PRIVEPROBLEMEN? VECHT ZE MOBIEL IN HET OPENBAAR UIT DAAR ZITTEN DE MENSEN OM JE HEEN NAMELIJK OP TE WACHTEN

Laten we haar Anna noemen. En hem Peter. Anna en Peter die doen het met elkaar. Voor Peter heeft dit heel wat minder om het lijf dan voor Anna. Anna baalt er een beetje boel van dat ze Peter maar 1x in de week ziet. Anna baalt er een beetje van dat Peter nogal een onverschillige houding aanneemt waar het om Anna en Peter gaat. Anna moet er zelfs van huilen. Ziet Peter dan niet dat Anna nog nooit zoveel van iemand heeft gehouden? Waarom doet Peter zo? Ze hebben het toch zo goed als ze (die ene keer per week) samen zijn. Is er soms een ander? Waarom nou toch Peter? Zie je niet hoeveel verdriet je Anna doet?

Dat is het fijne (NOT!!!) van het mobiele telefoontijdperk. Mensen zijn zo vergroeid met dat ding dat ze hun hele hebben en houden door de treincoupe gooien. Of over de bushalte uitstrooien zoals bovenstaand geval gisteravond. Totaal schaamteloos wordt het ene prive probleem na het andere familieconflict op straat gegooid. In het bijzijn van hordes onbekenden worden relaties verbroken of familieruzies uitgevochten. Toen ik gister Anna bedankte voor dit onvrijwillig moeten aanhoren van al haar relatieproblemen werd ik boos aangekeken. Houdt je bek man werd mij toegevoegd. Anna ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt. Niet ik moet mijn bek houden. Jij moet je bek houden. Ik heb er helemaal geen zin in om lastiggevallen te worden met al jou privesores als ik op de bus sta te wachten. En ik niet alleen. Ook de andere mensen die er stonden en de andere buspassagiers toen je in de bus vrolijk verder ging met het openbaar maken van je zieleroersels wat betreft Peter. Rot een tering end op trut!!!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ja, zo kom je het een en ander te weet... ongevraagd.

8:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het is inderdaad onbeschoft, maar ik vind het om de waarheid te zeggen vaak wel interessant om te horen waar stelletjes allemaal ruzie over maken. Alleen jammer dat ze meestal niet gediend zijn van adviezen!

9:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home