maandag, februari 27, 2006

FROMMEL DOET EEN WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK MET ALS UITKOMST MANNEN HEBBEN EEN PLASPOTFOBIE

Kijkt u maar eens op uw werk of in het cafe of op het station of waar u dan ook bent naar het urinoir. En dan bedoel ik niet naar de witte pot die er aan de muur hangt. Ik bedoel de grond vlak voor die witte pot die aan de muur hangt. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar daar ligt altijd een heleboel pis op de grond. Echt waar gaat u maar eens kijken.

Waar komt dit vandaan vraag ik me (als man) dan vaak af. Ja uit de pik van een andere man. Zo ver was ik ook nog wel. Hoe krijgen ze het voor elkaar bedoel ik dan ook meer. Hebben 9 van de 10 mannen een soort van urinoirangst? Een plaspotfobie? Zijn ze bang dat die witte pot stiekem tot leven komt en hap, in one bite hun edele deel eraf zullen happen ofzo? Heeft Freud dit ooit onderzocht? Pissen in een urinoir is namelijk heel erg simpel. Je gaat ervoor staan, je doet je gulp naar beneden, trekt je pik uit je broek, hangt hem boven het aan de muur bevestigde plaspotje en plassen maar. Die dingen zijn zo ontworpen dat je er niet eens naast of voor kan pissen, behalve als je er een meter vanaf gaat staan. Vandaar dus mijn conclusie dat mannen niet kunnen pissen ofwel een plaspotfobie hebben. Ik moet professor worden denk ik.

3 Comments:

Blogger begt said...

ik denk eerder dat het onkunde is dan angst. er wordt nogal wat nagedruppeld en afgeslagen...

9:29 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

soms had ik ook liever een derde arm gehad om mezelf enigzins stabiel te houden na een dozijn triples.

12:37 p.m.  
Blogger Jacobdus said...

Angst...
Neee!
Territorium afbakening.
Back to the old days, Caveman!

Enne die piesbakken,
eerst tuffen/spugen/kitsen in die bak alvoren de plassert zijn werk mag doen.

(jaren geleden stond hierover een hele column van Hooijer, landleven in de Oor die jaren in mijn wc heeft vertoeft)

3:57 p.m.  

Een reactie posten

<< Home