donderdag, mei 19, 2005

R.I.P. 25 JAAR + 1 DAG


Gister was ik van soches 07:00 tot bijna middernacht van huis. Ik ben van de weeromstuit helemaal vergeten stil te staan bij het 25 jarige jubileum van Ian Curtis zijn dood. 18 mei 1980 hing hij zich op in zijn woning aan de vooravond van zijn amerikaannse doorbraak tournee. Gesloopt door depressies en epilepsieaanvallen. Vanavond zal er dan ook in huize Frommel alsnog de hele avond alleen maar de vrolijke meestampers, carnavalskrakers en zonnige zomerhits van Joy Division door de speakers klinken.

2 Comments:

Blogger begt said...

als je het over JD hebt vind ik het alleen maar schattige plaatjes. deze op je blog ook weer....

8:37 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik beheer een website over Ian Curtis. Ik had 18 mei 11.700 bezoekers hetgeen heeft geleidt tot een overschrijding van de bandbreedte van 15 gig. Maar... Joy Division forever!

Remember Ian Curtis

9:30 p.m.  

Een reactie posten

<< Home