donderdag, mei 19, 2005

NIEUWE KINDERFILM


Vanaf vandaag draait Revenge Of The Sith in de bios. Daar ga ik dus niet echt iets positiefs over zeggen. Begrijp me niet verkeerd hoor. Frommel is echt wel een Star Wars fan. Heus wel. Maar dan wel van de eerste twee delen. Deel 4 en deel 5 dus. A New Hope en vooral The Empire Strikes Back. Daarna was het wel gedaan met deze cyclus. Deel 3, wat dus deel 6 is was nog wel te pruimen, maar hier werden die knuffelbeertjes, de Ewoks al geintroduceerd. Een beetje een kleine kinderen paaier. Werden ook nog twee tenenkrommende kinderfilms met deze teddy's gemaakt trouwens. Toen was het een jaar of 15 stil en leek het afgelopen. Helaas vond meneer Lucas dat hij toch nog drie nieuwe delen moest maken. Deel 1, 2 en 3 dus. Zo werden wij net voor de eeuwwisseling getracteerd op The Phantom Menace. Een kinderfilm. Met een jochie van 9 in de hoofdrol. Erger was het karakter Jar Jar Binks. Een geanimeerd wezen die de komische noot moest zijn maar dat probeerde met slappe humor en eigenlijk alleen maar ergenis opwekte. En dan heb ik het nog geen eens over het verschrikkelijke acteer prestaties van Natalie Portman. Lucas vond iemand die nog slechter kan acteren en gaf die de rol van het 9 jarige jongetje als 19 jongetje in Attack Of The Clones. Het 5e deel. Deel 2 dus. Star Wars. Frommel is wel fan, maar dan wel van de eerste twee delen. Deel 4 en 5 dus. Die andere 4 kinderfilms hadden van mij achterwege kunnen blijven. Overigens ga ik natuurlijk het lkaatste deel, deel 3 dus, wel zien. Dat dan weer wel. May the force be with me!!!

3 Comments:

Blogger begt said...

Eindelijk, Frommel komt tot inzicht. Ik heb het altijd al kinderfilms gevonden, zoals eigenlijk alle sci-fi-geneuzel.

maar die hebben niet het alleenrecht; ik heb laatst "Cool" gezien van een overleden nederlandse regisseur, dat vonk ook gewoon een kinderfilm..

12:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Helemaal mee eens Frommel. Empire was de beste uit de reeks. George L. is geen regisseur en kan geen dialoog schrijven. Dat nekt de cyclus. Jammer.
Enneuh... ook ik ga Sith kijken (digitaal in Belgie)

7:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

KinderFilm :

Dank u voor dit mooie blog, en deze informatie

2:36 a.m.  

Een reactie posten

<< Home