donderdag, mei 12, 2005

EVEN GEEN NEW YORK PIZZA

Frommel had afgelopen weekend trek in een thuisbreng pizza'tje. Dan bel ik dus de New York Pizza scootertjes. Een fijne zelf samengestelde pepperoni en beef pizza met dunne bodem. Extra kaas en flink wat knoflook. Dat gaat er altijd wel in. Na een krap half uurtje ging de deurbel en werd de pizza afgeleverd. Mooi snel en ik had razende honger dus ik zag het wel zitten. Tot ik de doos zag. Mijn eetlust was meteen verdwenen.
Wel een toepasselijke naam voor dat radio dingetje van Mental Theo. The Creepshow. Al had het misschien beter The Biggest Creep In The World Show kunnen heten. Ik bestel even geen pizza meer bij de mannen en vrouwen van New York. Doe ik dat weer wel, dan informeer ik eerst of er alweer een andere doos omheen zit.

4 Comments:

Blogger carolien said...

oh wat enorm onsmakelijk. bedankt voor de waarschuwing. ik hou het voorlopig bij diepvries pizza, mocht de al capone ook dit soort dingen uithalen..

wat een sukkel. over de veertig en nog achter meisjes van 14 aan. gek.

8:59 p.m.  
Blogger Maurice said...

Sjeezus. Ik had niet betaald Frommie. Dit is echt onsmakelijk!

11:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Duidelijk dat je niet in de doelgroep van deze pizzaboer valt.. Misschien 'n pizzaboer voor 25+ zoeken? ;)

10:10 a.m.  
Blogger karin r. said...

Ik vind het een enorm eng mannetje...

3:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home