dinsdag, februari 08, 2005

FROMMELS STOKJE

Wat zijn je favoriete blogs?

Favoriete logs? Favoriete logs? Wat nou favoriete logs. Ik lees er een aantal. Sommige tijdelijk. Andere langer. Bij de 1 blijf ik maanden hangen, bij de andere ben ik binnen een paar weken of zelf 1x uitgekeken. Ik hou niet van linkdumpers iig. Ik zoek mijn eigen weg wel. Er zijn er toch een paar waar ik kind aan huis ben. Zo hebben wij de onvolprezen Bareuh!, misschien wel omdat iedereen in 1e instantie denkt dat het een kerel is. Zo grofgebekt een vrouw? Dat kan niet. Ik heb haar in het wild ontmoet en het is stiekem een schat van een meid (zo die zit) met als grote pluspunt het uit het hoofd mee kunnen zingen van alle Rubberen Robbie teksten. See you bij Danko Jones Bareuh! (als je nog met me wilt praten). Karin bezoek ik ook altijd even. Ze kan zo lekker over de poepluiers van haar betaalde baan kindertjes praten en zegt verder altijd op verassende wijze waar het op staat. Kikkie mag niet ontbreken. Kikkie schrijft voor zichzelf en het zal hem een worst wezen wat jullie vinden van zijn rukverhalen en levensangsten. Kikkie en Frommel moeten maar eens een biertje gaan drinken. Om de lijst niet te lang te maken besluit ik met TheNextBigThing voor al uw wetenswaardigheden over al uw gruizige garage, punkrock en andere door uw ouders vervloekte lawaaimuziek. Leest u verder ook maar eens davy4all. Over Wim de Bie ga ik niet eens beginnen.

Welke BB'er (Bekende Belg) weet je te pruimen?

Kijk ze kunnen lekker bier brouwen hoor de mannen en vrouwen uit Belgie, maar heeft u wel ens op een Puch door dat land gereden? Nee, dan begrijpt u niet wat ik bedoel. Een dikke middelvinger was wat het Belgische wegennet van Hape en Frommel heeft gekregen. Daarbij heeft het verder best fijne Gentse surfcombo een bongospeler in hun midden. Een bongospeler!!!! Dat is bijna net zo erg als een djembespeler. Alleen steldrums doen mij harder braken. Heeft u de cover van de Vrij Nederland van 2 weken terug gezien met Raymond van het Groenewoud? I rest my case.

Naar wie gooi je dit vernederlandste Belgische stokje?

Naar niemand. Dit was eenmalig. Geen stokjes meer voor Frommel. Rot op met die klote stokjes. Paul je wordt bedankt. Not!!!


4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Paul - FLASHBACK At your service! Als ik nog wat voor je kan betekenen, let me know. We hebben toch weer mooi wat veren in elkaars kont gestoken toch? We scheppen onze eigen underground bloggies. Paradoxaal, niet waar? En we gaan weer over tot de orde van de dag. BTW, morgen is het weer kutweer.

9:01 p.m.  
Blogger karin r. said...

Met nadruk op betaalde baan he! ;-)
(zo vaak schrijf ik toch niet over de kindertjes?)

10:33 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat ik ook typisch vind is dat de vragen op iedere site net anders lijken.. Vooral die derde. Ik heb er ook eentje gekregen en ga 'm zo eens invullen. Toch wel.
KatYo

5:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat wegennet in Belgiƫ zuigt inderdaad, scheuren krijgt daar een heel andere betekenis.

11:37 a.m.  

Een reactie posten

<< Home