vrijdag, februari 11, 2005

EINDELIJK KNAP REAGEUREN

Zo leren het nog wel eens. De mannen en/of vrouwen van Blogger. Sinds vandaag hebben ze de reageurtoel aangepast. U hoeft nu niet meer een soort van debiel accountje aan te maken of anoniem zonder linkje te reageren. U kunt vanaf vandaag gewoon al uw url of e-mail gedoe kwijt. Ik ben daar wel gelukkig meee. Het kwam mij namelijk vaak ter oren dat dat reageuren op een blogspot site nogal k.u.t. dan wel klote was. Vanaf vandaag dus niet meer. Dus wat houdt u nog tegen.............

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ja, dit is een stuk beter. Ik plakte voorheen een stukje HTML erin om de link naar mij te plaatsen, maar dat was toch iets extra werk. Gelukkig hoeft dat niet meer. Goed weekend.

10:42 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ah, das beter!
@Paul: ik gebruikte mijn oude bloggeraccount daarvoor, nickname veranderd in url, en dan mijn oude blogspot laten redirecten naar de huidige site.

11:30 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

oh jee ze gaan hier zitten nerden.......

11:35 a.m.  
Blogger Maurice said...

Het werkt beter Frommie. Als je maar niet meer over kotsen gaat schrijven. Braken mag wel :P

12:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dit is leuk inderdaad. Was steeds verbolgen over het feit dat er al een bloggeraccount was van ene KatYo..
Dus kan ik met al mijn spam reageren voortaan ;)

5:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik had net een accountje aangemaakt, omdat ik die anonymous status maar niets vond.
Dit is beduidend beter.

6:33 p.m.  
Blogger karin r. said...

Maar ik moet nog een identity chosen! :-(

6:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja dit werkt weer makkelijker!!!!

3:04 a.m.  
Blogger begt said...

als ik die stukkies hierboven lees weet ik helemaal niet of het wel beter is..

8:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

En toch zou een eigen domein U beter staan. Bovendien zou dat sneller werken.

Kijk hier toch eens voor fijne prijzen: http://www.pcextreme.nl.

Kunt U ook nog eens wat foto's kwijt en dergelijke.

10:15 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Beter! Al maakt het mij niet zoveel uit of ik nu met of zonder url reageer. En een eigen domein aanvragen is zeker geen gek idee.

5:02 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@Tikky & Rolandow. frommel is liever lui dan moe......

6:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home