dinsdag, januari 18, 2005

SICKO'S

Als u hier wat langer komt dan weet u dat ik mijn medemens opdeel in medemens, potloden en kroppen sla. Via de mannen van wildkamperen kwam ik tot de ontdekking dat er nog een soort medemens is. Er bestaan naast medemens, potloden en kroppen sla ook medemensen die zo stom als 3 meter achter het achtereind van een varken zijn. Mensen aan we werkelijk elke vorm van functionerende hersenkwab ontbreek. Mensen wiens schedel als je er op tikt 3 uur nagalmt als een leeg stalen vat. Ik durf het niet eens op mijn paginaatje te zetten dus oordeelt u zelf maar of ik te hard oordeel.

klik

Al heb ik zometeen in Engeland 5 dagen in de stinkende modder liggen rollen. Dan maar liever niet douchen.

3 Comments:

Blogger begt said...

toevallig zagk die afbeelding ook van de week op een andere weblog, tis sinds prins harry weer erg in vermoed ik.

8:38 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je oordeelt niet te hard nee.
Het stinkt.
KatYo

10:18 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Paul (flashback)Ach, als nu maar uit de douchkop Zyklon B komt, dan komt alles weer goed.

11:42 a.m.  

Een reactie posten

<< Home