vrijdag, januari 14, 2005

HEEFT ER IEMAND EEN RENNIE?

Vrijdagavond dat is 3 van de 4 x overwerkavond. Tsja, it comes with the job. Ondertussen ben ik er wel aan gewend en die 4e vrijdagavond is nu gewoon een veel fijnere avond. Zo opeens op tijd thuis. Of zomaar in het cafe ipv achter het bureau. Ach dat werken op vrijdagavond valt allemaal best mee. We zitten met een groepje. We rommelen wat aan. Er wordt wat slap geouwehoerd. De muziek staat hard aan. Op dit moment heb ik de macht over de ceedeespeler en knallen de Ramones live in the CBGB's ergens in 1978 uit de speakers. Straks snel weg. Dan gaat er vast weer een hiphop ceedee op. Het zijn wat euro's extra aan het eind van de maand en 3 van de 4 vrijdagen eet ik gratis. En daar wilde ik het eigenlijk over hebben met u. Dat eten. Thuisbreng voer schaft de pot. Chinees, shoarma, snacks, pizza's wat er ook maar voer komt brengen, we bellen het wel eens. Enthousiast stort ik me altijd op de door mij bestelde trog. Binnen 10 minuten zijn we meestal weer klaar. Roken we een toetjesjekkie en gaan weer aan de slag. Zoals ik al zei enthousiast begin ik elke x maar eigenlijk is het niet te vreten. Tijdens het eten zelf is het al niet lekker. Nee, na het toetjesjekkie, dan wordt het pas smerig. Een kwartier na het voederen begint mijn maag zich altijd een beetje te roeren. Weer een kwartier later is de darmdruk zo verhoogd dat er niets anders op zit dan een toiletbezoek. En de rest van de avond ben ik eigenlijk altijd een beetje misselijk. Maar ja. Het is gratis he. En gratis is niet klagen. Volgende week gewoon weer. Eten, misselijk, poepen, misselijk. Ga ik nu op jacht naar een Rennie.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dat werken op vrijdagavond valt allemaal best mee ECHT WAAR???We zitten met een groepje. We rommelen wat aan. Er wordt wat slap geouwehoerd. De muziek staat hard aan.IKMIS HET ECHT VAN JULLIE SLAPKLETSENenzo.Roken doe ik meer sinds 18-9204 Ga ik nu op jacht naar een RennieZal ik de rennies meenemen?Renie met Anijs maak?
Tot zaterdag? Silly.kom je naar het feest?ik wel.

1:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

maar verder gaat ut wel goed??

10:29 a.m.  

Een reactie posten

<< Home