dinsdag, november 02, 2004

WAT NU HET KLOTERIGE IS...

...is dat meneertjes als meneertje Wilders en meneertje Smit thuis op de bank zitten te spinnen als een krolse kat en dat het grootste deel van al die kroppen sla als een blind paard achter ze aan gaat rennen.

Frommel roept vandaag uit tot wereldrokersdagII. Allemaal stomen voor Theo vanavond. De grootste roker ter wereld. Die verdomd leuk kon filmen, interviewen en zijn gasten zo ver kreeg een cactus te kussen (en die ik ook best een ongenuanceerde schreeuwlelijk vond).

2 Comments:

Blogger karin r. said...

Ik hoorde het vanmiddag pas. dat aan een stomme grap. Ik word schijtziek van deze wereld. Dit is dus het volgende persoon dat met een eigen mening zomaar wordt neergeknald. Gatverdamme!

6:57 p.m.  
Blogger begt said...

ik ben blij met je reserves, frommel. ook ik twijfel aan de oprechtheid van sommige krokodillentranen.
Daarentegen ben ik wel blij dat de Dam gisteren een waardige vertoning was, dat geeft hoop..

1:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home