dinsdag, oktober 26, 2004

RUDOLFJE DE PUNKERT


Ja ja dat is even schrikken zo op de ochtend. Rudolph de vliegensvlugge life and cockring kok. Wat moet u daar nu mee? Dat zal ik u vertellen. Frommel hoorde laatst het gerucht dat Rudolph vroeger deel uitmaakte van het punkcombo KGB. Daar wil Frommel het zijne van weten dus stuurden wij afgelopen weekend onderstaande mail naar zijn managment.

Hallo,

Ik ben geen kijker van Life & Cooking. Laat ik dat maar meteen zeggen. Ik ben wat allergisch voor het duo Moors en Boshart. Ik zie de verrichtingen van Rudolph dan ook nooit op de televisie. Vanavond zag ik hem wel in het progamma Kopspijkers. En toen borrelde de vraag, de waarom van dit mailtje, weer naar boven.

In mijn vriendenkring gaat het gerucht dat Rudolph vroeger in een punkband speelde. De band KGB om precies te zijn. Klopt dit gerucht? Zijn daar nog foto's van?


Frommel

Wij wachten af. Heeft u anders niet ergens in uw archief wat footoos van KGB?