zondag, oktober 24, 2004

VILLA N8WERK


Hoe gaat het met Tosca Nitterink? Die ziet er anno 2004 verwaaid uit. Ik was er helemaal voor gaan zitten. 20 jaar Villa Achterwerk. Het was een beetje een teleurstelling. Niets geen, zoals verwacht, hele filmpjes van jeugdhelden als Purno de Purno, Theo en Thea, Mevrouw Ten Kate, Rembo en Rembo en Buurman en Buurman. Alleen wat flarden. Gegoten in een soort van I Love The... jasje. Ik had net zo goed naar bed kunnen gaan. Nee toch niet, want dan had ik de hond die moest janken zodra er Koos Alberts op gezet werd gemist. Of het 6 jarige jongetje dat in een potje vrijworstelen met een paling verwikkeld is en daarbij bijna shit zegt (1984). En het mooie villa achterwerk kijker meisje met de zweet plekken onder haar oksels.

2 Comments:

Blogger karin r. said...

Ben ik ff blij dat ik tegen die tijd al lang en breed onder de wol lag te zweten tegen de griep. Maar jammer dat het een beetje tegenviel...
Ik ga nu aan de soep! Tabee!

5:39 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@bareuh. en die staat ook niet op de rembo & rembo greatest hits video. (98.8% lachdichtheid)

9:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home