donderdag, oktober 21, 2004

HOUDBARE MELK

2 flessen witte wijn, twee chocolade repen en een liter houdbare melk.

Vandaag was een hele gewone donderdag. De dag begon toen ik vannacht om een uur of 1 naar bed ging. Amper 6 uurtjes later stond ik enigzins slaapdronken op de bushalte om vervolgens in de trein wel in slaap te vallen. Werk was werk en daarna ging ik weer naar huis. Ik las de krant. Ik besloot, ondanks het feit dat ik steeds meer op mijn vader begin te lijken de laatste paar dagen, om mijn 2 weken baard er vanavond nog niet af te halen en nog lekker een extra dag voor lul te lopen. In de trein toverde een man uit zijn jaszak een walkman uit 1980 te voorschijn inclusief basf teepje dat nog minstens 10 jaar ouder moet zijn geweest. In de bus zong een vrolijk kindje kindjesliedjes en ik zong in mijn hoofd mee. Voor de supermarkt stond een echtpaar ruzie te maken. Op zo'n moment loop ik opeens niet zo snel meer. In de supermarkt stond ik achter Bonnie stClair. Eindelijk weer eens. En weer was ik mijn fototoestel vergeten. Bonnie kocht 2 felssen witte wijn, twee chocolade repen en een liter houdbare melk. Ik ben bang dat deze hele week een grote maandag aan het worden is.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Linker neus is van jou of ??????

Puchnozem

11:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home