dinsdag, oktober 19, 2004

UITGEEST ROCKCITY!!!!


Zo rond het station probeert Uitgeest naarstig op de grote stad niet veel verder op te lijken. Ook hier ligt de stationshal (nou ja hal, meer de tunnel onder het spoor) en het plein (nou ja....) compleet overhoop. Sorry Uitgeest het lukt niet. In die grote stad niet veel verder op zit je in dat braakliggende bouwterrein nog enigzins in de gezelligheid. In Uitgeest waait het voornamelijk en kan je kijken naar de Deen supermarkt. Hoe ik dat weet? Ik heb er net een half uur gestaan. Op station Uitgeest. Het was een enervernde thuisreis. Een kaduuk in de Hemtunnel. Dus onmogelijk om richting Hoorn te reizen. Zoals ik al eerder logde krijg je mij daar niet gek mee. Dan maar wat later thuis. Dus liep ik een rondje langs de hoeren om de hoek. Kwam ik Marco de Kift tegen. Dronken wij wat. Reisden samen in de richting van Alkmaar en stapten uit in Uitgeest. Rockcity. Waarom daar? Omdat we vandaar richting Zaandam Bloemwijk(?) reisden. Een stukje naar Zaandam Kogerveld liepen om daar in zijn ik-kom-met-alles-thuis-behalve-en-dus-met-deze-auto te stappen en over het asfalt naar huis te rijden. En dat alles in maar 5 uur. En Marco was alleen maar even snel wat gaan ruilen in die grote stad niet veel verder op. Ik heb weer een halve ceedee verdiend.

2 Comments:

Blogger begt said...

klinkt weer enerverend. savonds was het allemaal over!!

8:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Uitgeest rulezzz! Ja dat plein en die hele mooie tunnel worden prachtig! Voor de rest is uitgeest een gat, een plekje in het niets, duidelijk waar! maar voortaan hoeft de trein nie meer te stoppe voor de auto's die over het spoor rijden neej, de auto's gaan er nu onder door! das wel lekker, das Das. Tot in de Bobs!! (beste discotheek van Nederland 2004)

2:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home