maandag, oktober 18, 2004

MONDAY BLUES

De maandag. Wat een dag. Zelfs als je je op zondag gedragen hebt. Ik start maar niet op op de maandag. Maandag Bluesdag. Vrijdags begin je vol goede moed aan het weekend. Maar als je eerlijk bent zit je voor je het weet weer maandag op je werk. Maandag maakt duidelijk dat het weekend altijd te kort is. Maandag niet kunnen opstarten dag. Na maandag begint de week ook altijd wel te lopen. Dan komt de boel als vanzelf op gang. Maar maandag. Tis wat die dag. Op maandag wordt ik altijd een groot voorstander van een 5 daags weekend en en 2 daagse werkweek. Dinsdag en woensdag werken en de rest van de week weekend. Al vrees ik wel dat dan de dinsdag de maandag met al zijn problemen dag wordt. Maar dan ben je aan het eind van die dag tenminste al weer op de helft en is het weer bijna weekend. Maandag sucks. Kijk hier onder maar. Je tikt in Google maandag in en je stuit direkt op onderstaand tafereel. Carnaval. Ik dacht altijd dat dat nog erger als maandag was, maar maandag is schijnbaar carnaval. Het licht dus niet alleen aan het de dag na het weekend zijn. Maandag het zou bij wet verboden moeten worden.

3 Comments:

Blogger karin r. said...

Volgens mij heb ik een tijdje geleden zelf ook een logje geschreven over die maandag. dat het zo'n wegwerpdag was, zo nutteloos, en dat het zo irritant voelt om de maandag te beginnen. Het laat zo zien dat je een maandag moet hebben om je rot te voelen omdat de week dan net weer is gestart. Alsof wij dat niet weten!

7:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nog erger: over 3 maand is het weer januari!!
Dat vind ik de MAANDagmaand van het jaar. Een hele maand maandag plus vier keer een maandag. Vreselijk!!
(ok, ik draaf door..)

Tikky

10:00 p.m.  
Blogger begt said...

hihi, en ik blogde vorige week over het onbegrip van mijn collega's toen ik al grappend de verzamelplaat van the HAPPY MONDAYS draaide...

8:33 a.m.  

Een reactie posten

<< Home