maandag, oktober 25, 2004

STOCKHOLM SYNDROME. ZIEN DIE BAND!!!


Gisteravond reisde ik een jaar of 17 terug in de tijd. Plots zat ik in Washington DC. 2e helft van de jaren 80. Terwijl ik toch echt in Swaf zat. Zoals altijd op zondag speelde er een bandje. 99 van de 100x is dat niet echt bijzonder. Gister was dat dus anders. Mijn hemel wat een goeie band. Stockholm Syndrome. Ik stond opeens in de jaren 80. Dischord Records emocore van de bovenste plank. De hoogtij dagen van bands als Fugazi, Rites Of Spring en Dag Nasty herleefden. Wat een zanger. Wat een strot. Een ideale schoonzonen kapsel, een Exstince shirt aan, maar een strot. En een trotse kop toen ik hem zei dat ik eerder genoemde bands terughoorde. Wauw, te gek was de reactie. Dat zijn mijn fav.bands. Stockholm Syndrome. Gaat dat zien. Overigens zagen ze er anders uit dan op bovenstaande foto, maar ja volgens google niet.