donderdag, oktober 28, 2004

FUCK ERIC CLAPTON


kijk hem nu toch zitten.....
Arbeidsvitaminen. Ik kan niet zonder. Ik moet tijdens mijn werk muziek horen. Al is het maar zachtjes op de achtergrond. Helaas zit ik niet alleen op de afdeling. Het zit er dus niet in om mijn eigen favoriete plaatjes te horen. Mijn collega's zouden geen vrachtzending het land meer uit krijgen. De radio staat hier aan. Op 538. Gatver. Vervelende schreeuwzender met elk uur dezelfde muziek en allemaal duffe shitspelletjes en meer presentator dan muziek. Soms zet ik hem op City FM. Zender met oude troep. Daar komt nog wel eens wat leuks voorbij. Maar ook vaak genoeg maagomdraaiende koleremuziek. Zo hoorde ik vandaag weer eens een liedje van slowhands. Juist die vuile wedergeboren christenlul van een Eric Clapton. Wat is dat toch? Eerst een beetje zuipen en spuiten en als je daarmee stopt een beetje de here in (nee ik schrijf de here niet met een hoofdletter). De here is dus ook gewoon dope. Moet dat ook niet verboden worden dan? Goed Frommel je draaft weer door. Het gaat nu niet over god of zijn adoptiezoon de here jezus. Het ging over slowhands. En dan meer over dat kolere nummer dat op de radio was. Nee het was niet dat mijn zoon is dood en die zit in de hemel dweilnummer. Ook niet dat ik vertel je terwijl ik net het licht uit doe dat je er geil uit ziet vanavond (ergo Erikje wil neuken) gewauwel. Heet de man trouwens daarom slowhands, omdat hij allemaal van die slappe schuifelplaten maakt? Het was Layla. Maar Frommel dat rockt toch best wel zult u nu zeggen. Lieve lezers het was de uitvoering zonder stekkertjes. Zucht. Oftewel al het beetje peper dat er in dat nummer zit er uitgefilterd en het liedje op die manier verworden tot een zouteloos voortkabbelend brintapapje. Het had zo van Blof kunnen zijn op deze manier. Overigens. Het origineel. Geprezen om zijn gitaarlick. Die gitaarlick die speelt Klaptong niet eens zelf. De stumper. Fuck Eric Clapton. Volgende keer Brian Adams. Sorry Fuck Brian Adams.

6 Comments:

Blogger Admin said...

fuck eric clapton? fuck brian adams?

wel, fuck you!

simpel toch.

12:21 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

fuck eric clapton en iedereen die dat niet vind. zo dan?

12:24 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Beste Frommel, wat heb jij toch met het plaatsen van foto's van uberlelijke, oude mannen (lees: afgelikte boterhammen)Wil je wachten met Brian tot ik vertrokken ben naar Nepal?
;-)

Tikky

12:25 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

tikky. ik ga nog deze week het fuck brian adams stukje plaatsen.

12:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

wel NA 1 november graag!

Tikky

12:27 a.m.  
Blogger begt said...

ik voorzie een lange serie van "Frommel's Fuck..." artikelen. Need help?
Joe Cocker, Rod Stewart, Paul McCartney, Leonard Cohen (oh nee, die is boven alle twijfel verheven), Phil Collins - met heel huidig genesis erbij-, Yes, Fleetwood Mac en al die anderen die ook slachtoffer zijn van de huidige te-lang-door-moeten-werken-voor-hun-pensioen-regelingen....

8:34 a.m.  

Een reactie posten

<< Home