maandag, november 01, 2004

WAT DOE JE DAN?

Als je een vader in het halletje opeens 1 van zijn zoons (een jochie van ik gok 7 jaar) een draai om de oren ziet geven. Alleen maar omdat die jochies een beetje aan het geinen en kloten zijn en niemand tot last waren. Nee je moet je maar zien te vermaken een uur lang in de wachtkamer van de dierenarts. Maar wat doe je dan? Ik keek de man slechts boos aan en zei niets meer tegen hem. Terwijl mijn bloed dus zo'n beetje kookte. Had ik er nou wat van moeten zeggen? Had ik op moeten staan en vaderlief neer moeten hoeken? Ik wilde het tweede doen en deed niets. Terwijl het niet de eerste, laatste en enigste keer leek.

1 Comments:

Blogger begt said...

"Hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaan?"

8:32 a.m.  

Een reactie posten

<< Home