maandag, november 01, 2004

DE BESTE KANTINE VAN NEDERLAND

(en denk daar dan het tros deuntje bij)
Gister maakte ik mijn rentree op het voetbalveld. Ik ga het niet zeggen , maar we wonnen wel voor de eerste keer dit seizoen. 2-6. En af en toe leek het nog op voetbal ook. Maar goed daar gaat dit niet om. Het gaat om de beste kantine van Nederland. De kantine van DWB in De Weere. Tevens het dorpscafe in De Weere. Bij binnenkomst een groot scherm met Canal+ voetbal erop. Grote glazen bier voor bespottelijk lage prijzen. Zacht op de achtergrond (en door een stel kapotte speakers) snoeiharde metal met daarna Franz Ferdinand. Een grote schaal met bitterballen die rond ging met zelf een vegetarische snack voor onze immer hardwerkende en nooit verzakende hoe zwaar de nacht er voor ook was rechtsachter. En daarbij bovendien een meerderheid aan vrouwen. En fijne vrouwen. Blokkers10 verhuisd vanaf volgende week na elke wedstrijd met zijn allen naar De Weere. Hop naar de beste kantine van Nederland

1 Comments:

Blogger begt said...

tja, twas dat mijn dochter het wel ongeveer zat was in dr eentje (zo zoet als ze was geweest) anders wask er wel langer bij blijven zitten. Nu hek samen met mijn lief op de bank het zoet der overwinning zitten proeven! Ook leuk...

8:30 a.m.  

Een reactie posten

<< Home