maandag, november 08, 2004

VOETBALLOG

Mocht voetbal u geen biet kunnen schelen dan is het verder lezen van dit stuk geheel voor uw eigen risico. Ga je het weer over voetbal hebben Frommel? Ja sorry. Het zit namelijk zo. My whole fucking body is aching. En niet zo'n beetje ook. En dat is wel een heel verschil met gister. Gister gierde de adrenaline namelijk door het lijf. Zo hard dat ik niet eens voelde dat ik helemaal stuk zat. Ik zat helemaal stuk omdat ik voor het eerst in 7 maanden een hele wedstrijd voetbalde. Dat was niet de bedoeling , maar Tita Tovenaar hield zich niet aan de gemaakte afspraken en ging het veld uit in plaats van ik. Ik zat gister dicht tegen mijn oude niveau aan. Mijnenvegen in de achterhoede. Een schoffel hier, een sliding daar. Wham, weg die bal. Ik schopte iemand genadeloos onderuit (sorry)(het was niet zo gemeen als het klinkt hoor, maar het staat beter. Genadeloos onderuit schoppen) en kwam daarmee in de wedstrijd, die in de 2e helft bijna ontspoorde. We bogen een 0-2 achterstand om in een 3-2 overwinning. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om de overwinningsroes waarin je beland na zo'n zwaar bevochten overwinning. Wat een gevoel. Helemaal in tegenstelling tot de pijn die vandaag door het hele lichaam giert. Zo goed dat ik niet voelde hoe kapot ik was. De eerste hele wedstrijd in 7 maanden en dan zo'n pot. Ik voelde het niet. Ik merkte het wel. Ik viel om 21:30 in slaap.

2 Comments:

Blogger begt said...

tis jammer dat Tita geen internet kan betalen, anders moest ie dit marus leze..

8:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

oftwel..u wordt oud? ;) LOL hahahaha....

greetz, Waldo

www.aikema.org

5:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home