zaterdag, maart 08, 2008

BIKINI GIRLS WITH MACHINE GUNS



Labels: , , , ,

9 Comments:

Blogger jack of hearts said...

Leuk The Cramps weer eens te zien, is al lang geleden (87 denk ik) van die LP met Poison Ivy als roodharige pinup in netkousen op de cover.
Dat derde filmpje is wel heel weird, kennelijk is jou gelukt wat mij niet lukt, namelijk het sexy vinden dat een blonde snol met een superzwaregun aan het schieten is.

8:32 p.m.  
Blogger Polle said...

Dit is old school Frommel.
Rare man :-).

9:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

I've been a drag racer in Tennessee

Jajaja MTV en de censuur. Dat moet zijn I've been a drag racer on LSD

Veel te lang niet gedraaid. Goede, Frommel.

1:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

@ Jack

*rolt verzameling posters uit*
klopt >>> Stay sick

1:43 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

@jack. no wories ik word er niet opgewonden van. het ging om het verloop van filmpje naar filmpje. poison ivy daar en tegen......zucht.

8:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Poison Ivy is ondertussen 55, Frommel.

9:58 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik ben ook geen 25 meer sem :-)

10:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Cool. Brengt me terug naar 6 vwo en het psychobilly vriendje dat ik toen had. Ik geloof dat ik ze liever hoor dan zie ;-)

7:58 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

@she. vind je het niets dan die lux interior in zijn latex broeken en high heels pumps? over poison ivy zeg ik niets meer, want dan gaat sem weer roepen dat ze al 55 is :-)

8:55 a.m.  

Een reactie posten

<< Home