donderdag, oktober 19, 2006

JEMIG WAT EEN RUIMTE IN DE FIETSENSTALLING

Nog nooit (ik ga al 2 weken op de fiets naar het station) kon ik mijn fiets zo makkelijk kwijt als vanochtend. Wat een ruimte. Ook op het perron trouwens. Is het al vrijdag en heeft half nederland een atv? Nee, het is toch echt donderdag. Maar waar is vriendje Begt dan? Ah daar is de trein. Ik zoek een zitplaats, maar daar zijn er genoeg van, sla de krant open en neem een slok van mijn dampende bak met koffie. Als de trein 10 minuten onderweg is gaat opeens het alarm van mijn telefoon af. Ik ben een uur te vroeg opgestaan...

1 Comments:

Blogger begt said...

hilarisch! ik al zoeken, quizt dat je niet te lang was blijven nazitten gisteravond, dus dat kon het niet zijn.
waar zou ie toch zijn???

8:47 a.m.  

Een reactie posten

<< Home