donderdag, april 27, 2006

JAMES BLUNT ZUIGT BIG TIME!!!

..........

Ja ik kan hier echt een stuk van 10.000 woorden gaan neertikken van het waarom James Blunt zuigt grote tijd, maar de titel van dit stuk en de daar op volgende 10 puntjes dekken de lading geheel en wel 3x. Mijn hemel waarom moeten wij als afstamelingen van al onze voorvaderen en voormoederen toch in hemelsnaam blootgesteld worden aan deze oh-mijn-hemel-ik-ga-nu-echt-huilen-terwijl-ik-dit-liedje-heel-gevoelig-op-het-randje-van-vals-zingen-op-mijn-piano-spelend-en-moeilijk-kijkend-tot-u breng-u-huilt-toch-wel-met-me-mee-oh-u-gevoelige-vrouwpersonen-der-aarde-minkukel. En zo ben ik er toch in getrapt en heb ik toch bijna 100 woorden aan dit aaaaaaarrrrrgggghh wat erg dat dit uitgebracht wordt dit vals sentiment vuil gemaakt. Mijn nederige excuses. Wat ik dus bedoelde is:

JAMES BLUNT ZUIGT BIG TIME!!!

..........

2 Comments:

Blogger begt said...

kga niet altijd met je mee, maar in blunt delen wij de braakgevoelens.
had er ook al eens een blog aan gewaagd, aan het oorlogstrauma van deze man die door een of andere "war disorder" denkt dat ie kan zingen.
rampenfonds! gauw uitkeren, zodat die man niet meer het podium op hoeft..

9:10 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

mmm heet dit niet de ultieme vorm van opleuken,verdoezelen,kannonenvoer of is het kanonenvoer?;-)of toch kanonnenvoer.
Shooot door die tekst ben ik mijn typecursus vergeten.

4:12 p.m.  

Een reactie posten

<< Home