dinsdag, april 25, 2006

FIJN DOET U MIJ DAN NOG MAAR EEN BAKKIE PLEUR OF 10 (EN SCHIJNBAAR OOK EEN PEUK EN EEN BORREL)

WASHINGTON - Veel koffie drinken is niet slecht voor het hart. Tot die conclusie komen onderzoekers die twintig jaar lang 128.000 mannen en vrouwen volgden. Het onderzoek is maandag gepubliceerd in het blad Circulation.

Wel blijkt uit de studie dat koffieleuten vaker roken en alcohol drinken dan mensen die weinig koffie drinken. En die twee zaken verhogen de kans op hartklachten wel, aldus de onderzoekers.

Goed wilt u dus weten waarom ik rook en drink? Daar kan ik niets aan doen. Ik rook en ik drink, omdat ik zo gek op koffie ben. Ik wil helemaal niet roken en drinken, maar ik lust zo graag een bakkie pleur of 10 (de gemiddelde consumptiue tijdens kantooruren) en dat doet mij dus schijnbaar ook naar de fles en de peuk grijpen. Mocht ik het dus aan mijn hart krijgen dan kunnen de Douwe Egbertsen en de Van Nelles een flinke claim verwachten.

Of heb ik het nu helemaal verkeerd vergeten?

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat is nog niets....ben lid van een Puchclub en 170/95 en dan moet ik nog drinken en roken

9:05 a.m.  

Een reactie posten

<< Home