vrijdag, april 14, 2006

OUWE DIBBES IS JARIG


15 is ze vandaag geworden. Pancratius Edelhart Ladislas Philippus van Rommelgem. Mijn Schildpadkat. Normaal gesproken hou ik het hier katvrij, maar voor haar 15e verjaardag maak ik een uitzondering. 15. Ze wordt oud en stram. Komt de bank moeilijk op en kan ook haar nagels niet meer intrekken. Ouwe dibbes. Tanta Pollewops. Ik weet nog dat ik haar op ging halen. Op de fiets met die trut in mijn binnenzak en bij elk stoplicht de mensen maar vreemd kijken waar dat kattengepiep vandaan kwam. 15. Ik denk dat ze de 30 gaat halen. Ga ik nu slingers en balonnen ophangen.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd!

4:59 p.m.  
Blogger Maurice said...

Gefeliciteerd!!!!

10:13 a.m.  
Blogger Jacobdus said...

En dat was zeker een Goede Vrijdag.

8:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Frommel,

Hartelijk gefeliciteerd

Geus

11:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home