zaterdag, april 08, 2006

JA HET IS EEN OBLIVIANS KLOON MAAR POTVERDOMME WEL EEN RETE GOEIE OBLIVIANS KLOON


Het leuke (althans dat vind ik) van Amond van Distortion Records is dat als je er eenmaal een aantal keren bent geweest en dan een jaar niet komt dat hij nog weet wie je bent. Zo kwam ik eindelijk zijn nieuwe toko bekijken met de bedoeling om wat nieuw vinyl aan te schaffen. Ik werd bij binnenkomst direkt herkent als die jongen uit Hoorn en bij mijn zoekend rondkijken (ik was er per slot van rekening voor het eerst) werd ik al snel op de bakken met garagepunk gewezen. Het was maar goed dat ik gewezen werd, want ondanks dat het nieuwe pand (nou ja nieuw hij zit er al een jaar) 2x zo groot is als het pand voorheen is het hem toch weer gelukt om het van de vloer tot aan plafond vol te stouwen met vinyl. De 7inches die voor de toonbank staan zijn bijvoorbeeld niet te bereiken door de vele kilo's platen die er boven op liggen. Wil je een plaat beluisteren op 1 van de aanwezige draaitafels dan struikel je eerst over rijen vinyl die er voor op de grond staan. Hij was ook niet vergeten dat ik best een liefhebber van de Oblivions ben en werd dan ook meteen gewezen op de plaat van Tokyo Electron. "Geproduceerd door Jay Reatard dus echt wat voor jou". Aldus de plak zwart goud op de draaitafel gegooid en direkt aangeschaft. Ja het is een Oblivions kloon. Maar potverdomme wel een rete goeie Oblivians kloon. Godverdomme ik zet hem nog een keer op. En nog een keer.

Tokyo Electron-Dark Skin Lady
Tokyo Electron op MySPace voor meer luisterplezier

Labels:

2 Comments:

Blogger carolien said...

from, scheet van me,
ik woon verdorie in amsterdam.

bel!!
;)

verder is het altijd een leuke zoek en snuffeltocht.
en de nieuwe winkel erg mooi en groot ... Noooog meeeer platen.

laatst kwam ik daar per abuis sack-o-joost tegen.
er stond een man naast me en ik zag alleen zijn goede platen voor ik op keek en het sack-o-gezicht erbij zag.

10:02 a.m.  
Blogger robdaswamp said...

de 7"s van ze zijn ook niet te versmaden!

7:30 p.m.  

Een reactie posten

<< Home