maandag, maart 13, 2006

THE CRANBERRIES EERSTE BAND MET DIER OP ZANG?


Of wilde u beweren dat als u het nummer Zombie van deze formatie op de radio hoort zoals ik zaterdag of misschien draait u hem wel van ceedee omdat u de ceedee waar dat nummer op staat in uw collectie heeft staan dat als u dat nummer dan draait dat u nooit denkt jemig die Dolores O'Riordan dat is toch net een balkende ezel. IAAAHead IAAAHead they are fighting. Ik vinnut op zich helemaal niet eens zo'n slecht nummer, maar dat gebalkt in het refreintje had van mij wel wat minder gekend. Overigens doet Dolores mij uiterlijk gewijs altijd denken aan een oude liefde...

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En laat me raden waarom het uit is gegaan?

8:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ken een heel rijtje exen van je, Frommel, maar bovenstaande foto zie ik voor het eerst.

8:41 a.m.  
Blogger begt said...

het mag hoor, jaap, daar zijn ook praatgroepen voor....

mij verbaast het ook dat ie van stalen ros is overgestapt naar vierhoevigen, maar ach: iedereen zn abberatie..

8:44 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

de bedoelde ex is dan ook van voor ik naar hoorn toog.

12:08 a.m.  

Een reactie posten

<< Home