donderdag, oktober 06, 2005

WEET GUITAR WOLF HET ZELF ALLEMAAL AL WEL?


Gek op Japan ik. Op al die garagerock, surf en sixtiesbeat die ze er zo heerlijk aan elkaar weten te jatten dan. 1 van de beste japanse bands vind ik dan toch wel Guitar Wolf. Heerlijke ruige in lederenbroeken en jassen gestoken garage punkrock met japanse zang.Een voor ons hier in het westen niet te volgen discography hebben ze ondertussen uitgebracht. Af en toe komt er dan weer iets boven water voor ons europeanen. Zo wordt de 10e oktober dan eindelijk het al in 2000 in Japan uitgebrachte Rock 'n' Roll Etiquette uitgebracht waarvan u hierboven de originele Japanse hoes ziet. Overigens is hierover helemaal niets te lezen op de Guitar Wolf site zelfs. Wel dat er een I Love Guitar Wolf album uitkomt, waarop o.a. Lightning Bolt, Jon Spencer Blues Explosion, Snuff, en J. Mascis and the Fog een bijdrage leveren. Tuurlijk een andere bands coveren Guitar Wolf plaat. Als de Stones en Led Zeppelin het hebben waarom dan niet Guitar Wolf.
Dit alles waarschijnlijk om te vieren dat ze in de 19 jarige Gu een nieuwe in lederenbroek gestoken bassist hebben gevonden. Iets waarover op de Guitar Wolf site geen woord te lezen is. Het blijven rare lui die Japaners. Misschien weten ze het zelf nog wel niet. Houden wij ook onze mond.
Guitar Wolf is weer eens zo'n fijne band die ik graag met u zou delen. Ware het niet dat er geen MP3 van te vinden is online. Alleen wat real audio 20 sec. stukjes bij Sony Japan. Dus als iemand een mp3 link weet.

Paul is zo aardig om voor de komende dagen wat MP3's neer te zetten. Haal ze hier binnen.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik zal eens rondkijken...

5:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Kijk maar even hier. Ik heb er wat nummers voor je opgezet. Download ze even want dan haal ik het er over een paar dagen weer vanaf, vanwege webspace.

7:49 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

THANX PAUL. Frommel en zijn lezers zijn u dankbaar.

8:05 p.m.  
Blogger carolien said...

hoera voor paul die mijn dag met guitarwolf niet beginnen!!!

;)

zowiezo zijn mannen die paul heten altijd erg aardig.

2:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home