zondag, oktober 02, 2005

IS FROMMEL VERWORDEN TOT EEN WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK IN NOORWEGEN?

Ik ben vandaag al ruim 40x gehit door de University of Science Technology, Trondheim, Noorwegen. Er gebeuren rare dingen met mij waar ik geen weet van heb. Straks word ik morgenochtend wakker en heb ik opeens 3 armen en 5 oren. Straks word ik morgen wakker in een witte fel verlichte ruimte met allemaal rare mannetjes in dokterspakken naast mijn bed. Mocht u morgen niets van mij horen. Help me. Kom me redden. Ik ben opgesloten in Trondheim.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zal wel een crazy dokter zijn die uit is op Betty

10:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zoek het plein met de rotonde en in het midden een standbeeld. Op de hoek zie je een McDonald's. Ga daar naar binnen en bestel koffie. Ga bij het raam zitten.

Kom ik je zo ophalen...

1:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

niks daarvan!!!hij`s mijn!!whahahahha!

2:55 p.m.  

Een reactie posten

<< Home