dinsdag, september 27, 2005

LIEVE BETTY VERGEEF ME IK HEB JE VERRADEN


Je hebt alle recht en reden om boos te zijn. 19:00 uur en nog niet thuis. Kom ik even na half acht met een andere vrouw aan kakken. Die andere andere vrouw die wil je nog wel accepteren als ze wel eens een weekendje langs kom, maar dit. Dit is niet een vrouw van vlees en bloed, waarvan je wel wilt begrijpen dat ik daar mee thuis kom. Nee dit is een vrouw met net als jij, mijn lief, 2 wielen. Alleen en natuurlijk wordt je daar boos om deze heeft wel 2 wielen, maar geen blokje onder haar frame hangen. Deze vrouw is een fiets. Hoe durf ik. Je hebt helemaal gelijk, maar het was een weggevertje. Het spijt me. Vergeef mijn lieve Betty. Hoe kan ik het weer goed maken. Vrees echter niet Betty mijn lief, mijn muze. Ik zal niet minder tijd met jou door brengen mijn schat. Jij blijft mijn grote liefde.

(Lieve lezers willen jullie zo vriendelijk zijn om niet aan Betty te verklappen dat de andere andere vrouw in kwestie (en dan dus niet de fiets) toch meer mijn grote liefde is. Zelfs meer als Betty. Sssssst)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

andere,andere...je maakt er wel weer wat moois van!

2:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home