zaterdag, oktober 01, 2005

DE NAALD


Ze stonden er een beetje raar bij te kijken bij mijn verzoek. De geen woord engels en of nederlands sprekende tattooeerder (?) en het hand en spandiensten verlenende meisje. Dit was geloof ik echt de eerste keer dat iemand vroeg of hij de naald waarmee zojuist zijn huid vol met inkt was geramd mee naar huis mocht nemen. Nee dus was het antwoord in eerste instantie. Na een korte uitleg van mijn kant dat het een speciaal verzoek van mijn lief was werd er aarzelend toegestemd. Nadat ik met mijn hand op mijn hart had beloofd dat we er niet thuis mee gingen inkten. Thuisgekomen moest ik na nadere bestudering toch constateren dat het nogal een martelwerktuig is. Naald? 4 naalden zul je bedoelen. 4 naalden die zojuist ruim een half uur lang in mijn arm gejast waren. Ik heb er nog geen seconde spijt van.

3 Comments:

Blogger Maurice said...

Je moet er wat voor overhebben, maar dan heb je ook iets. Ga je die letters nog inkleuren met de kleuren van Betty?

1:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ohhhh, waarom moet ik dit nu net zien....
Ik laat aanstaande woensdag mijn 5e tattoo zetten.... gaat 5 kwartier duren.
Het is waar, ik moet er wat voor over hebben.
Ik neem mijn survival tas weer mee: Cola (sorry voor de reclame) en dextro energie tabletjes, anders ga ik er geheid onderuit ....

Groetjes sven.strange

1:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

thanks!4 maar?

3:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home