dinsdag, oktober 04, 2005

FROMMEL SPAMT VROLIJK ZIJN EIGEN SITE VERDER VOL

Vriendje Rob Garage doet namelijk niet meer alleen aan plaatjes kopen. Hij brengt ze ook uit tegenwoordig. Samen met de u wel bekende Nanne Tepper. Ook wel bekend van de immer positieve garageplaatjes recensies in het Oor (en dan geef ik natuurlijk wel snel toe dat ik het Oor bijna nooit lees en deze typering dus nergens op gebasseerd is). Goede labelnaam iig. No Fuckin' Chance Records. Na een 7" van The Catholic Boys nu een volle lengte plaat van Killer's Kiss.

(voor de makkelijk links de achterkant en rechts de voorkant)

These guys from San Francisco will scare the bugs out of your pubes. Not just another garagerockalbum, oh no, this is nerve wrecking rock ‘n roll with a basementpunk twist, with old patterns turned inside out (‘hey, fuck, is that a Keith Richards’song?’) and with gulps of angry vocals coming from Chris O.’s legendary upset stomach. (aldus het label zelf)

Oordeelt u zelf maar:
Killer's Kiss-Mama's Nightgown
Killer's Kiss-Let Down

En dit stukje is niet alleen maar geplaatst omdat ik een gratis exemplaar mocht ontvangen. Ik vind het heus een fijne plaat (al geloofd nu niemand dat meer).

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

No Fuckin' Chance Records..
Geweldige naam!!!!

9:57 p.m.  
Blogger begt said...

ik hoop voor robgarage dat ie in dit vak gelukkiger wordt dan in zijn vorige betrekking (die volgens mij nog steeds zijn huidige is, trouwes..)

bovendien hopik dat ie gauw het licht ziet en ook eens ceedeetjes uit gaat brengen...

8:51 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Robgarage en Nanne bewegen zich met No Fuckin'Chance Records in een hoek waar cd's worden gebruikt als onderzetters. Als er naar muziek geluisterd gaat worden is vinyl de ding, de real sound. Fuck cd's dus. Daarom. Maar Begt, hij is gewoon op cd verkrijgbaar. Ik stel voor dat je deze aanschaft, beluistert en dan eens bij mij langskomt om naar het vinyl te luisteren om het verschil te ervaren. ( De cd is echt slecht, niet gewoon meer ).
Groet van Rob

10:26 a.m.  

Een reactie posten

<< Home