maandag, oktober 10, 2005

VOOR EEN LEKKERE BAL MOET U BIJ HOLLANDIA ZIJN

Nu zitten wij toch al niet echt lekker in ons vel. In ons vel bij ons kluppie dan. Onze voetbalvereniging. Wiens eer wij elke zondag weer te grabbel gooien. Vroeger was het fijn bij de club. Tot er opeens verhuisd moest worden en we naast een vleesfabriek op een waaierige vlakte gedumpt werden. Zo ver aan de rand van Hoorn dat 9 van de 10 uitwedstrijden dichterbij huis zijn dan de thuiswedstrijden. Mooie velden hoor daar op die vlakte, maar de kantine. De kantine is een beetje een ongezellig hok. Beetje boel eigenlijk wel. Geen sfeer, nooit eens een half uurtje langer open en zo neergezet door de architect dat de zon altijd in je bakkes schijnt. Wij hebben het aldus wel eens over naar een andere club verhuizen. Welnu ik heb onze nieuwe club gevonden hoor. We moeten naar Hollandia. Ja ze doen daar moeilijk met de kleedkamersleutel waar je 50 euro borg voor moet neerleggen (welke debiel heeft dat nou weer verzonnen), maar ze hebben wel de lekkerste voetbalkantinegehaktballen die ik ooit heb geproefd. Natuurlijk het veld waar wij op moesten voetballen had een redelijke gelijkenis met een weiland, maar voetbal gaat niet om voetbal. Voetbal gaat om de derde helft. De derde helft die wij gister weer glorieus wonnen na een 9-2 nederlaag in de eerste twee helften. De derde helft daar hoort naast het biertje een lekkere vette hap bij. Een broodje bal is dan 1 van mijn favorieten. Gister kregen we bij Hollandia behalve 15 bier voor een euro of 7 ook een aantal gratis gehaktballen. Mijn hemel wat een hemelse gehaktballen. Hollandia daar moeten we voetballen.
God het lijkt wel weer een spambericht.

3 Comments:

Blogger FROMMEL said...

15 bier voor een euro, dat was na mijn tijd!!
de spa bleef zeker flink aan de prijs??

mijn schoonzoon voetbalt er ook, geloof ik..

12:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat heb jij een hoop spamhoeren Frommel.

Maar dat wilde ik niet zeggen. Ik ben wel blij dat je nu hemelse kantinegehaktballen krijgt bij de nieuwe club

12:57 p.m.  
Blogger Unknown said...

Man there is alot of comment spam I have noticed. Is there any way to remove it from the blogs?

12:41 a.m.  

Een reactie posten

<< Home