vrijdag, oktober 21, 2005

JA EN JULLIE BIER SMAAKT NAAR UILENZEIK JA


Hallo brouwers van Schutters. Jullie staan te Schutteren. Hartstikke tof hoor dat jullie een Puch op jullie etiketjes zetten. Beetje jammer dat het een VS is, maar toch best tof van jullie. Alleen doe het dan wel goed ja! 49,9cc. 49.9cc waar slaat dat nou weer op? 48,8 ja! 48,8cc. Niet alleen dat er vaud opzetten. Nee dan nog een beetje een trap na geven ook. "Lopen dat deed ie. Altijd. Behalve die ene keer. Toen liet ie me in de steek"........Dan zal je hem zelf wel verkloot hebben eikel! Een beetje negatief doen over een Puch. Ik zal jullie leren. Daar komt ie. Jullie bier is niet te zuipen. Ik rij nog liever op een Tomos dan dat ik daar ooit nog een slok van neem. Nee wacht. Ik rij nog liever op een blingbling scooter dan dat ik ooit nog een slok neem van dat uilenzeik in een flessie van jullie. Zo steek die maar in je reet!!! Ga ik een stukkie rijden door de regen. En lopen zal ik niet doen. Dat doet Betty met d'r geile 48,8cc blokkie wel voor me. Als een zonnetje.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jij gaat niet op een TOMOS rijden. Echt niet... dan toch maar Schutters bier al ga je over je nek...
Nooit van gehoord trouwens.

1:28 p.m.  
Blogger Maurice said...

Een TOMOS. Hahahahahaha Frommel. Jij gaat liever Herman Brood achterna van het Hilton Hotel.

Je moet die gasten dit stukkie tekst mailen. Wellicht krijg je 2 kratten uilenzeikbier gratis. lolzzzzzzzz

2:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

dat dat dan weer een dom blondje moest zijn die je er op wijst...whahahahaha

4:58 p.m.  

Een reactie posten

<< Home