donderdag, juli 28, 2005

OUDE BEKENDE WERPT FROMMEL TERUG IN DE TIJD

Krijg ik opeens zomaar uit het niets een mailtje van iemand die ik al zeker een jaar of 13 niet gezien heb. Stuurt hij me een foto op van toen we elkaar nog wel eens zagen. Frommel 15 jaar terug dus. Net 18. Op een demonstratie/blokkade bij een Shell station. U weet wel, die good old days dat je niet bij Shell mocht tanken wilde je een beetje politiek correct (hier gelieve links en tegen de apartheid lezen) zijn.
Wel raar overigens om na een jaar of 13 een mailtje van iemand te krijgen, omdat ie een beetje op namen van oude bekenden heeft lopen googlen. Leuk raar hoor. Er zal nog wel het 1 en ander heen en weer gemaild gaan worden.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mijn god!!!...FRommel...daar gaat mijn ideaalbeeld van jou naar de kloten.
En ik maar denken dat je een corps-bal bent geweest...

10:10 p.m.  
Blogger begt said...

zeker erg van geprofiteerd dat er toen nog geen legitimatieplicht was??

hihi, ik wetut allemaal nog van toen. ben benieuwd wie de oude bekende is...

8:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een lekker ding was je toen!Jammer van die peuk in je mond Sil

1:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat waren nog eens tijden: eerst lekker demonstreren, inclusief gratis optreden van The Ex en daarna naar Troll om wederom een concert van The Ex bij te wonen.
Bij de weg, dat t-shirt dat je aan hebt op die foto ligt nog steeds in mijn kast.

8:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ha die F/V....
Zag net dat je de foto geplaatst hebt!! Haha..
Ja, die goede oude tijd..!
Nieuwschierig wacht ik jouw email af n.a.v mijn naar jou gestuurde 'levensverhaal'.

Hey stay in touch!
sven.strange
(iemand uit je verleden)

6:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

niks mis mee!lekker ding!

2:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home