donderdag, juli 28, 2005

FROMMEL VALT VAN ZIJN STOEL

De fabrieken in de Verenigde Staten kunnen de vraag van Defensie naar kogels niet meer aan. De behoefte is door de oorlog tegen terrorisme en de oorlog in Irak meer dan verdubbeld. Dat stelt de GAO, de Amerikaanse rekenkamer, in een woensdag gepubliceerd rapport.
Volgens het rapport is de hoeveelheid benodigde kogels van klein kaliber gestegen van 730 miljoen tot bijna 1,8 miljard per jaar.
1,8 miljard???????? 1,8 miljard???????? Klont. Ik val zojuist even van mijn stoel af. 1,8 miljard. Daar begin ik even van te duizelen.
Om aan voldoende munitie van klein kaliber te komen, zijn de VS nu aangewezen op leveringen uit het buitenland, waaronder Israƫl.
Dat zal de verstandhouding tussen Israel en de rest van het midden oosten wel ten goede komen denk ik.


En ondertussen maakt heel de usa zich druk om een paar geslachtsdeelloze sexscene's in The Sims en Grand Theft Auto San Andreas...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

1 Ik val zojuist even van mijn stoel af.Moet je dan zo hard vallen??Je veroorzaakte bijna een aardbeving!!!!!!!!!!!!!!!Bedankt voor de kaart. Wil je mijn collega's ook bedanken??????Als ik zin en tijd heb (denk ik niet) kom ik wel langs zonder wine gums.!!!!!!!!!!!
Sil( de meest trouwe bezoeker van je site.Kijkje nog weleens op die van mij???????????

1:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Volgens de laatste Amerikaanse telling zijn er 1.8 miljard moslims......

2:30 p.m.  

Een reactie posten

<< Home