maandag, juli 18, 2005

TIKI TIKI BAMBOOOOS EN FROMMEL IS OP PAD


Het weer doet al aardig wat weken zijn best, maar de zomer wil niet echt in mijn kop komen. Dus luister ik al 4 dagen louter en alleen naar surf muziek. Van Dick Dale tot de Beach Boys. Van de nooit geevenaarde Man Or Astroman to Tiki Tiki Bamboos. Een in duitsland verblijvend combo met Chinese of Japanse invloeden. Een hele plaat vol fijne surfklanken met af en toe een stukje engelse tekst, maar ook af en toe een stukje chinese of japanse tekst. Welke van de 2? Geen idee. Beide talen gaan bij mij niet verder als middelbare school kennis. Moshi moshi en ni hao. Daar houdt het wel bij op. Oordeelt u zelf maar als u luistert naar onderstaand mp3tje.

tiki tiki bamboooos-shark next door

Stap ik ondertussen vanochtend vroeg op Betty. Bepakt en bezakt en hit it for the roads. Ik heb toch vakantie. Wel een hele week. Ik spreek u later. Tabee.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Oké... geniet ervan!

5:41 a.m.  
Blogger begt said...

jee, dawisk nie!
hoop wel van je te lezen, ergens uit nederland.
en dat je tijdig terug bent voor je tweejaarlijkse portie Ajax!!

8:44 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

keep rollin' & have fun!

7:13 p.m.  

Een reactie posten

<< Home