maandag, juli 11, 2005

FROMMEL DENKT ALVAST AAN ZIJN PENSIOEN


Eind vorige week kocht ik namelijk bovenstaand kunstwerkje. 1 van de 40 Babes. Gemaakt door plaatselijk gesloten deuren-zeefdruk-auto's-vliegtuigen-sjablonen-wandelende reklame voor de tattooshop-50+punk-kunstenaar Christiaan Heydenrijk. Ja, dat kon ik niet laten staan. Een koopje. Goede bekende die Christiaan, maar dat is niet de reden van aanschaf. Hallo, er staat een pin-up op en mijn brommert heet niet voor niets Betty. U moet snel wezen. Van de 40 zijn er nog maar een paar (10 wel te verstaan geloof ik zoiets) over. Doe dat nou ff, want als ze alle 40 aan de man/vrouw gebracht zijn dan start hij Another 40 Babes. Ik heb daar reeds een voorproefje van mogen aanschouwen en die moet en zal naast bovenstaande dame hangen.

Nu de man nog zien te overleven. Als oude dag voorziening.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat je ongeveer 186 jaar mag worden...
Ik bied je nu op dit moment EURO 2.36!!!

8:46 p.m.  
Blogger begt said...

ik weet dat ik in jouw testament sta, dus ik doe lekker niks!
ik hang haar dan lekker naast de mijne...

9:20 a.m.  

Een reactie posten

<< Home