donderdag, juli 07, 2005

BUSH VALT VAN FIETS NA BOTSING MET POLITIEAGENT

Tijdens een vrolijk uitstapje gedurende de G8 top verbaasde Bush de andere wereldleiders door out of the blue een terroristische zelfmoordaanslag te plegen op een van de aanwezige politieagenten. Hij gebruikte hierbij een door de organisatie van de G8 top ter beschikking gestelde fiets. Geheel onverwacht week hij opeens van het pad en reed tegen de nietsvermoedende agent aan. Deze raakte met alle geluk van de wereld slecht licht gewond aan de enkel. Op naar Guantanamo Bay met die terrorist zou ik zeggen. Daar zitten mensen voor minder vast.

2 Comments:

Blogger carolien said...

ik hoop dat die agent op zijn amerikaans bush aanklaagt...

9:09 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

En ik val van mijn stoel en mijn klomp is gebroken...

7:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home