dinsdag, juli 26, 2005

LIEVE REDBAND MENSEN


Bij ons op het werk zijn we nogal gek op de door u gefabriceerde winegums. Vele zakjes per dag gaan er doorheen. Nu weet u misschien al dat ieder zijn eigen voorkeur heeft aangaande welke kleur hij of zij het lekkerst vindt. Zo zweert de 1 bij de gele en de ander bij de groene winegums. Een collega van mij wil niets anders dan rode winegums. Dat hebben wij liever niet. U weet waarschijnlijk wel dat sommige mensen druk worden van rode snoepjes en hij is er 1 van. Ik zelf heb het liefst de paarse winegums. Jummie, jummie, lekker, lekker. Mijn verzoek/vraag aan jullie van de Redband fabriek is dan ook of misschien, naast de zakjes met alle verschillende winegums door elkaar het, mogelijk is om ook zakjes te maken per kleur. Zodat ik niet meer hoef te vechten om de paarse winegums. Mocht u mijn verzoek inwilligen dan beloof ik bij deze plechtig elke dag een zak paarse winegums te nuttigen.

1 Comments:

Blogger begt said...

helemaal met Sis eens!
Winegums komen uit de rubberfabriek! Nie lekker nie!

Heksehyl, Tikkels en krijtjes, daar moet je op de afdeling een voorraad van hebben.
Desnoods salmiakpastilles of Engelse drop, maar echt, echt echt geen winegums!!!

9:14 a.m.  

Een reactie posten

<< Home