dinsdag, juni 07, 2005

MOOIE PLATENHOES #12


Zo surf je op een slordige maandagavond wat over het net op zoek naar wat fijne muziek en luister je ondertussen wat naar Grunnen Rocks radio. Tsjonge dat klinkt lekker, denk je opeens. Thee Shams. Google aan. Thee Shams in tikken. Kom je bovenstaande hoes tegen. Ja, dat trekt mijn aandacht dan. Al heb ik een voorgoed ongeschikt brief in huis, waardoor ik nooit ons mooie landje heb kunnen dienen en dientengevolge nooit een echte kerel zal worden. Ik blijf een man. Maar vrees niet de hoes is na het beluisteren van de naar binnen getrokken mp3tjes niet de enige reden dat ik u wil wijzen op dit gezelschap. Mijn hemel de jaren 60 druipt er van af van Thee Shams. Wat een fijne muziek. Hoort die gitaar. Hoort dat orgel. Hoort die beatbeat. Hoe bedoel je sixtieszang? Pagekapsel op je hoofd en shaken maar. Trek binnen en Please Yourself!!!

On My Mind
Come Down Again
Love Me All The Time
Scream My Name

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mmmm...ook voorgoed ongeschikt briefje. Ik was er wel blij mee. Ik ben een grote S5. Ja, ja... mooie hoes. Vroeger kon je zo'n plaat alleen al kopen vanwege die hoes.

11:17 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

en... uh, bedankt voor de mp3's want die heb ik natuurlijk wel even gedownload.

11:23 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

geen s5. meer frommel punk en make up op dus was hij homo en voelde zich vrouw (volgens oom de keuringsmilitair dan) en wilde toch niet en dus zo aardig bij defensie om mij mijn totaalweigering te besparen. hangt nog steeds aan de muur dat briefje.

10:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home