maandag, juni 06, 2005

ZIEKE ROKER??? ZIEK IN ZIJN KOP JA!!!

ZIEKE ROKER NAAR DE RECHTER
RIJSWIJK - De 67-jarige Peter Römer zal van tabaksfirma BAT genoegdoening eisen voor de schade van 25 jaar roken. "Ik wil dat de tabaksindustrie zich verantwoordt voor tientallen jaren bedrog en verzwijging."
De inwoner van het Limburgse Landgraaf heeft bevestigd dat de dagvaarding aan BAT maandag de deur uitgaat. Het is de eerste keer in Nederland dat een ernstig zieke roker een tabaksfabrikant voor de rechter daagt.
Longemfyseem
Römer lijdt aan longemfyseem. Hij rookte merken van British American Tabacco (Caballero, Peter Stuyvesant en Lord) tussen 1957 en 1983. De rechtszaak is vijf jaar voorbereid, heeft dagblad Trouw gemeld. Sinds 2000 zijn voorlopige getuigenverhoren gehouden, vooruitlopend op een eventuele schadeclaim.

Als ik ergens een nog grotere schurfthekel aan heb dan dat ik aan de Stivoro gestappo heb dan is het wel aan ex-rokers. Ho! Wacht! Dit klopt niet helemaal, want de Stivoro gestappo bestaat natuurlijk voor 90% uit ex-rokers. Dit heerschap zal dus ook wel lid zijn. Meneertje Romer (familie van?), domme lul. Hersenloze drabber. Je moet niet gaan zeiken he. Een beetje 25 jaar roken en dan gaan zeiken dat je ziek bent. Wat nou, "ze hebben het niet verteld dat het zo ongezond was. Ik dacht dat kan geen kwaad." Sukkel!!! Ben je nou echt zo dom dat je denkt dat 25 inhaleren van rook niet een beetje slecht voor je longen zou zijn. Je gaat zeker ook voor je lol boven een fabriekspijp hangen. Landgraaf? Heb je niet in de mijnen gewerkt dat je longen daar misschien van stuk zijn. Domme lul. Je zou zelf aangeklaagd moeten worden wegens ultieme domheid. Huichelaar. "Ja meneer, die stadsbus reed zo over me heen toen ik er voor sprong, terwijl er niet heel groot op de voorkant stond dat ik er niet voor moest springen". Zo ik ga nu ff roken!!! En mijn rook in meneertje Romer zijn smoel blazen.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

mja, ik zei het al bij Rick de Kikker dot com - straks wordt de kledingindustrie massaal aangeklaagd omdat men er toen belachelijk bij liep ...

bleh. stupido's. en dan ga ik nu even m'n kat in de wasmachine gooien en laten centrifugeren om 'm vervolgens in de magnetron droog te maken.

6:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

godverde

in de jaren 80 dan heh ...

6:10 p.m.  
Blogger Maurice said...

Er is wat voor te zeggen. Héél vroeger, vertelde men dat roken gezond was. Todat iedereen verslaafd was en de eerste doden vielen natuurlijk.

Maar je hebt gelijk. Ex-rokers zouden eigenlijk moeten opzouten naar Lapland.

6:12 p.m.  
Blogger vgl said...

Euhh ik rook niet meer,

Maar drinken des te meer !!!! Het wordt tijd om Grolsch aan te klagen, is er nog een advocaat in de zaal. Lekker zo'n advocaatje met slagroom

6:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat die vent nog leeft! Overigens, weer zo'n geval van gebrek aan verantwoordelijkheid nemen voor zelf gemaakte keuzes. Slappe hap.

7:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

duidelijk is aan alle uitspraken dat frommel zwaar gestoord is , en scheel ziet van jalouzie, is hij als baby op zijn hoofd gevallen????

8:58 a.m.  

Een reactie posten

<< Home