zondag, mei 29, 2005

VANDAAG BESTAAT NIET

Weet u wat, we spreken wat af. We spreken wat af over vandaag. Vandaag was namelijk zo'n dag dat ik bij het opstaan al wist dat het nooit meer wat zou worden met vandaag. Vandaag bij het opstaan had ik daar dus last van. En het kwam uit. Goed, ik heb nog een uurtje of 4 te gaan vandaag, maar ik weet het nu al. Vandaag is niks, was niks en zal ook niks meer worden. Vandaag is een dag om snel te vergeten. Vandaag is een dag dat zelfs de maandag van morgen gewenst is. We spreken af dat vandaag niet bestaan heeft. Althans voor mij dan. Misschien heeft u wel een hele fijne vandaag gehad. Maar daar heb ik dus niks aan. Voor mij gaan we vandaag dus gewoon vergeten. U zal ook nooit tegen mij over vandaag beginnen. Ik zal niet weten waar u het over heeft. Vandaag bestaat immers niet. Lang leven morgen.