maandag, mei 23, 2005

SYSTEM OF A DOWN-MEZMERIZE


Nee, er staat geen Chop Suey op. Moet dat dan? Ja, er staat een rare eend in de bijt op, Radio/Video van spijkerharde metal naar ska/reggae/hoempa deuntjes. De nieuwe System Of A Down stampt gewoon weer lekker kneiterhard door de speakers. Dat is best fijn als je in je eentje op kantoor zit tijdens de avonddienst. Ik hou helemaal niet zo van metal. Eigenlijk. Maar ja is SOAD wel een metal band? Ze worden wel eens op dezelfde lijn gezet als Korn of Limp Bizkit, maar wie dat beweerd is niet goed bij zijn hoofd. Limp Bizkit gaat maar om 1 ding en dat is Fred zo vaak mogelijk geneukt krijgen. Korn is stiekem een stelletje relifanaten weten we ondertussen. SOAD is naar mijn bescheiden mening (sinds wanneer heb ik een bescheiden mening?) een band apart. Mooiste songtitel? This Cocaine Makes Me Feel Like I'm On This Song en zo klinkt dat nummer ook. Beetje vreemd alleen dat het hoesje verkeerd en om open gevouwen moet worden. Dat zal wel te maken hebben met deel 2 van de ceedee die komend najaar zal verschijnen. Ik verwacht een soort van verzamelband/doos/ding om ze beiden in te stoppen. Stuiter ik nu nog ff vrolijk verder en verder en verder en verder. Het gaat laat worden vannacht.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nu word ik verdorie toch weer nieuwsgierig!

11:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

unknown? wtf?! it was me!

11:18 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

raar. de pagina waar het reageur ding geschreven wordt zegt wel dat joe het is. jochem.

11:21 p.m.  
Blogger begt said...

ja, nou maakjeme nieuwsgierig. hep voor mijn jaardag wel een dubbelaar gekregen van martijn met allemaal live-takes en rarities, maar deze kenk natuurlijk nog niet.

enneh: sins wanneer hepjij geld om nieuwe ceedees te aanschaffen?? nou worrik jaloers...

11:07 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

@begt dat heb ik helemaal niet. ik eet de rest van de week droog brood.

7:13 p.m.  

Een reactie posten

<< Home