zaterdag, mei 21, 2005

ANIME TEEVEE


Je blijft je af en toe verbazen over de treurbuis. Zo hebben we hier een zender op de kabel die RobTV heet. Vast een egotrip van de oprichter die naam, maar ze zeggen dat het staat voor Regionaal Omroep Beheer TV. Dat bedoel ik dus. De oprichter/eigenaar heet dus gewoon Rob en kon niets beters verzinnen als afkorting voor... RobTV is zo'n zender die je maar beter links kan laten liggen. Slaapverwekkende amateuristich oopgenomen progamma's als, Op Spreekuur bij de Dierenarts, RegioEnzo of Kerk in Beeld. Stuk voor stuk het kijken niet waard en dan ook nog om de zoveel minuten onderbroken door een reklame van de plaatselijke tegelzetter of kaasboer om de hoek. Mijn rechterduim zapt er iig altijd vlug voorbij. Dat wilde hij net ook doen. Zenden zo opeens een moddervette japanse manga anime uit getiteld Soultaker. Op RobTV. Het is dat ik niet van manga anime hou anders zou ik gaan kijken.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ROBtv staat volgens mij voor Regionaal Omroep Beheer tv...

...waarom weet ik dat?

11:36 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

omdat je er altijd naar kijkt?maar eh...dat zeg ik toch ook in het stukkie.

11:55 p.m.  
Blogger Maurice said...

Je hebt een soort van Manga film gemist op MTV Frommie. Die was "aardig".

2:29 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

RobTV staat bij mij ergens op kanaal 33. Ik kom er vrijwel nooit langs. Een keerje maar toen was de dierenarts bij mijn zoontje in de klas geweest. Ja, toen moesten we wel even kijken.

7:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home