maandag, mei 23, 2005

FLIPPEREN

Deed eerst de VVD al HEEEEEEEEEEEEEL erg dom (in navolging van Balkje te Margraten trouwens) door de holocaust erbij te halen en het spotje daarna net zo hard weer in te trekken, nu loopt Joschka Fischer (de voorheen linkse rakker die zich in het kader van de macht in een pak hees) opeens te blaten dat het verwerpen van de constitutie (lees nee zeggen tegen de europese grondwet) het nationalisme zal aanwakkeren. Voor het gemak (en bij gebrek aan argumenten) haalde hij hierbij, tussen neus en lippen door, de oorlog in de Balkan van begin jaren 90 maar even aan. Beste ja-predikkers. Mag ik nu een argument horen wat wel onderbouwd is en waar geen misbruik van ellende uit het verleden bij gehaald wordt?
Even tussen mijn neus en lippen door. Zou ons Zalm(pje) nog hebben meegedaan aan het wk flipperen afgelopen weekend?

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

't zal mij niet verbazen dat hij, vanwege de publiciteit, een flipperkast wedstrijdje zal doen. Zalm, wat een neuroot. Ik word heel zenuwachtig als ik die man zie op TV. Plotseling hard lachen, en opeens weer ernstig kijken. 't lijkt me zo'n super saaie man.

9:21 a.m.  
Blogger begt said...

ze slaan allemaal op tilt door alle "nee" berichten.
maar goed nieuws voor ze: ik ken nu zelf zowaar ook een já-stemmer. Blijkt niet voor niks een oud-collega te wezen....

11:08 a.m.  

Een reactie posten

<< Home