donderdag, mei 26, 2005

FROMMEL KOOPT EEN PLAAT


Ik begrijp er zelf ook niets van. Staat dit opeens in mijn collectie. Zo koop je een stuiter de stuiter plaat van SOAD zo koop je een kauwgom de kauwgom plaat van de Sugababes. Waarom? Waarom niet. Natuurlijk is het volkomen aan elkaar gejat. Maar beter goed gejat dan slecht verzonnen. En deze jatpartij is gewoon uitgemond in een zeer aanstekelijk moppie top40 pop. En dat laat ik niet staan voor 9 euri. Ik stuiter de rest van de avond door de kamer mezmerizend over een stelletje engeltjess.

3 Comments:

Blogger karin r. said...

Die heb ik ook. In m'n collectie. Net als Atomic Kitten en All Saints. Maar niet verder vertellen oke? ...

4:52 p.m.  
Blogger begt said...

hihi, ik heb m ook. maardan zonder die kittens en saints..

1:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

doe mij een teiltje....

10:48 p.m.  

Een reactie posten

<< Home