donderdag, mei 26, 2005

GAAN DAAR WAAR DE MEISJES ZIJN


Dan ben je wat aan het rondsurfen door wat garagelabelsites, stuit je op bovenstaande hoes. The Fevers. Die nederlandse band ken ik helemaal niet, dacht ik nog. Dat is niet zo vreemd, want het is helemaal geen nederlandse band. Ze komen gewoon uit de usa. Uit San Jose om precies te zijn. Waar komt die titel dan toch vandaan. Dat vraag ik me nu nog steeds af. Dat wil ik dus weten. Daar ga ik weer niet van kunnen slapen. Niet van de band zelf. Dat vind ik niet zo heel veel soeps. Beetje langzaam. Beetje slapjes. Beetje zeikerige zang. Beetje zoals dit. Maar toch. Mooie titel.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Intrigerend is het wel. Mooie hoes trouwens, een beetje in de stijl van The Byrds uit de zestiger jaren.

10:46 a.m.  

Een reactie posten

<< Home