maandag, februari 28, 2005

BLIJ MET DOMME ACTIE


Meneer D. kan volgende week trots op me zijn. Volgende week bij onze volgende afspraak. Frommel deed vandaag namelijk een nogal domme actie. Ik had al een stuk terug naar huis reis afgelegd en wilde bijna in de trein stappen toen ik er achter kwam dat ik mijn sleutels op mijn werk had laten liggen. Snel de in de buurtwoners gebeld of ik mijn reserve sleutel kon komen ophalen. Alles beter namelijk dan terug reizen. Helaas ze waren niet bereikbaar en ik vatte de terugreis naar mijn werk aan om mijn sleutels op te halen. Domme actie. Ik weet het. Lekker handig om zonder sleutels je huis proberen binnen te komen. Hoewel niet onmogelijk. Die inbreker was het immers ook gelukt. Toch was ik redelijk in mijn nopjes met deze domme actie. Het houdt namelijk in dat ik mijn control gefreak wat kwijt begin te raken. Mijn heb ik alles, is alles uit, is alles dicht, kan ik veilig van huis gedwang was zowiezo al wat minder hevig aan het worden. Die sleutels vergeten. Hoe dom ook. Hoe nietszeggend misschien ook. Ik was erg aardig blijt mee.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Misschien de weg van controlefreak zijn naar gewoon overal aan denken mee te nemen, hoop het voor je :)

10:27 p.m.  
Blogger begt said...

jouw fanatisme een beetje kennende, gaat dit natuurlijk doorslaan naar achteloosheid!
je gaat nu gewoon voor de wedstrijd je voetbalschoenen vergeten, je vergeet Betty drinken te geven, je vergeet de kattenbak te verschonen: alles gaat toch goed komen!
Gewoon weer een ouwerwetse sloddervos worden...

8:45 a.m.  

Een reactie posten

<< Home