maandag, november 15, 2004

OPROEP AAN ALLE VROUWEN


Lieve dames, meisjes, vrouwen. Kijk toch eens naar bovenstaand plaatje. Dat ziet er toch niet uit. Dat is toch werkelijk geen porum. Waarom loopt u dan massaal op deze gedrochten. Omdat ze in, hip, hot zijn? Niet doen. Als u bovenstaande zevenmijlslaarzen ziet dan beseft u zich toch dat u in dit geval eens niet met de mode mee moet gaan. Dan maar eens een winter niet cool. Beter niet bij de tijd dan superhip en compleet voor lul (?) lopen. Want neemt u allen van mij aan. Het is echt geen porum. Welke idiooot heeft dit verzonnen. Welke gek probeert u wijs te maken dat u zonder dit product van wansmaak geen volledig mens bent. Helaas werkt het ook nog die truc van deze kwade genus. Ik zie steeds meer van u voor paal lopen. Doe het nou niet. Anders ben ik genoodzaakt om u uit te lachen. Daar heeft u dan toch echt zelf om gevraagd.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik loop in mijn vrije tijd in een korte broek op slippers....
Brrrrr....rotweer in NL

Cerito

9:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik dacht ook dat ze Uggs heeft omdat ik altijd moet kuchen als ik weer een paar van die moonboots zie langskomen. Ze lijken me trouwens erg lekker. Samen met die pyjama. Maar dan ook alleen met die pyjama.

Zezunja

6:35 p.m.  

Een reactie posten

<< Home